La Junta General de Cofradías y Hermandades de la Semana Santa de Ferrol ha decidido, en una reunión celebrada esta semana, retomar las procesiones y demás actividades a partir de septiembre, siempre que las circunstancias lo permitan. Las hermandades confían en que continúe la progresiva mejoría de la situación sanitaria y que con ello sea posible recuperar los actos que habitualmente desarrollan a lo largo del año.

Así, la Cofradía de Dolores organizará en septiembre el Triduo en honor de la Virgen de Dolores y la procesión con la que tradicionalmente se cierra, y la Cofradía de la Merced celebrará su Novena y posterior procesión en honor de su Virgen titular. Además de estos desfiles, las hermandades retomarán las numerosas actividades que han permanecido suspendidas desde marzo de 2020 –presentaciones, conciertos, peregrinaciones, certámenes….-, de las que se irá informando puntualmente.

La Junta de Cofradías tiene también la previsión de poder reabrir las puertas del Museo de la Semana Santa en el mes de julio, toda vez que desde el Concello de Ferrol se ha informado de que van a comenzar el próximo día 14 las obras necesarias para subsanar los problemas de humedades que sufre el local de titularidad municipal situado en los bajos de la Cuesta de Mella.

 

*GAL

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades da Semana Santa de Ferrol decidiu, nunha reunión celebrada esta semana, retomar as procesións e demais actividades a partir de setembro, sempre que as circunstancias o permitan. As irmandades confían en que continúe a progresiva melloría da situación sanitaria e que con iso sexa posible recuperar os actos que habitualmente desenvolven ao longo do ano.

Así, a Confraría de Dolores organizará en setembro o Triduo na honra da Virxe de Dolores e a procesión coa que tradicionalmente se pecha, e a Confraría da Mercé celebrará a súa Novena e posterior procesión da súa Virxe titular. Ademais destes desfiles, as irmandades retomarán as numerosas actividades que permaneceron suspendidas desde marzo de 2020 –presentacións, concertos, peregrinacións, certames….-, das que se irá informando puntualmente.

A Xunta de Confrarías ten tamén a previsión de poder reabrir as portas do Museo da Semana Santa no mes de xullo, tendo en conta que o  Concello de Ferrol informou de que o vindeiro día 14 comenzarán as obras necesarias para emendar os problemas de humidades que sofre o local de titularidade municipal situado nos baixos da Costa de Mella.