La Cofradía de la Merced informa de las actividades que tiene programadas para el próximo mes de diciembre, entre ellas el tradicional Belén Navideño. La hermandad llevará su representación del Nacimiento al bajo del número 42 de la calle Dolores y tiene previsto abrirlo a las visitas a partir del día 3 de diciembre.

El acto de inauguración, que se celebrará el viernes 3 a las 18.00 horas, estará amenizado por la Agrupación Musical Virgen del Carmen, que interpretará unos villancicos. El Belén abrirá sus puertas durante las “vacaciones” navideñas de lunes a domingo, en horario de 18.00 a 20.00 horas, si bien la hermandad advierte de que estará cerrado los días 25 de diciembre, 1 y 6 de enero, y de que podría variar el horario los días 24 y 31 de diciembre y el 5 de enero.

Además, la Cofradía de la Merced programa además para el 10 de diciembre una charla de formación, a las 20.00 horas, y para el 17 su también tradicional Chocolatada de Navidad. En este caso la cita será de 18.00 a 20.00 horas en el local del Belén -calle Dolores, 42-. Allí se servirá chocolate a 1€ y estará el Coro Mosaico interpretando villancicos. El dinero recaudado se destinará a la compra de juguetes para los niños del Patronato Concepción Arenal de Ferrol.

 

GAL*

A Confraría da Mercé informa das actividades que ten programadas para o próximo mes de decembro, entre elas o tradicional Belén de Nadal. A irmandade levará a súa representación do Nacemento ao baixo do número 42 da rúa Dores e ten previsto abrilo ás visitas para partir do día 3 de decembro.

O acto de inauguración, que se celebrará o venres 3 ás 18.00 horas, estará amenizado pola Agrupación Musical Virxe do Carmen, que interpretará unhas panxoliñas. O Belén abrirá as súas portas durante as “vacacións” do Nadal de luns a domingo, en horario de 18.00 a 20.00 horas, aínda que a irmandade advirte de que estará pechado os días 25 de decembro, 1 e 6 de xaneiro, e de que podería variar o horario os días 24 e 31 de decembro e o 5 de xaneiro.

Ademais, a Confraría da Mercé programa ademais para o 10 de decembro unha charla de formación, ás 20.00 horas, e para o 17 a súa tamén tradicional Chocolatada de Nadal. Neste caso a cita será de 18.00 a 20.00 horas no local do Belén -cale Dores, 42-. Alí servirase chocolate a 1€ e estará o Coro Mosaico interpretando panxoliñas. O diñeiro recadado destinarase á compra de xoguetes para os nenos do Padroado Concepción Arenal de Ferrol.