Helena Pena Villasuso es la nueva Hermana Mayor de la Cofradía de la Merced y la primera mujer que se pone al frente de una hermandad de la Semana Santa de Ferrol por votación de los cofrades. Fue elegida ayer en primera vuelta, con 53 votos a favor y uno en contra, y releva a Diego Fernández Rodríguez, en cuyo equipo ya ocupaba las responsabilidades de Tesorera y Vocal de Acción Social.
Helena Pena Villasuso (Ferrol, 1965) ingresó en la Cofradía de la Merced hace diez años, curiosamente después de que lo hiciera su hija mayor. Es empresaria (responsable del establecimiento A Casa del Fumador de la calle Real) y madre de dos hijas que también forman parte de la hermandad, en la que entró cómo portadora de la Virgen. En la carta de presentación que envió a todos los cofrades días antes de la votación, declaró su voluntad de seguir trabajando por la entidad. “Amo a mi cofradía porque la siento como mi casa, admiro sus valores y su integridad, me siento orgullosa de pertenecer a ella y quiero, con vuestro apoyo, seguir trabajando para ella”, explicó en la dicha misiva, en la que a pesar de que los estatutos de la hermandad no lo establecen, adelantó la composición de su equipo.
Javier González Pérez, Ángeles López Blanco, Manuelas Paraños Alonso, Ruth Pérez García, Patricia Ramos Sixto y Sara Romón Perez formarán la noticia Junta de Gobierno de la Cofradía de la Merced, en la que también las mujeres serán mayoría. Sus objetivos, segundo explicaba también en la carta, son entre otros que la entidad siga siendo un referente por su Acción Social, potenciar la formación para hacerla más amena y atractiva a los chicos e impulsar las actividades del grupo nuevo, haciendo la cofradía más participativa.
La Xunta General de Cofradías y Hermandades felicita la Helena Pena y a su equipo y celebra la asunción de esta responsabilidad por parte de una mujer, dado que es un signo del peso y la importancia que las mujeres tienen desde hace muchos años en todos los órganos y las actividades que conforman la Semana Santa de Ferrol.

 

*GAL

Helena Pena  Villasuso é a nova Irmá Maior da Confraría da Mercé e a primeira muller que se pon á fronte dunha irmandade da Semana Santa de Ferrol por votación dos confrades. Foi elixida onte en primeira volta, con 53 votos a favor e un en contra, e releva a Diego Fernández Rodríguez, en cuxo equipo xa ocupaba as responsabilidades de Tesoureira e Vogal de Acción Social.

Helena Pena  Villasuso (Ferrol, 1965) ingresou na Confraría da Mercé fai dez anos, curiosamente despois de que o fixese a súa filla maior. É empresaria (responsable do establecemento A Casa do Fumador da rúa Real) e nai de dúas fillas que tamén forman parte da irmandade, na que entrou como portadora da Virxe. Na carta de presentación que enviou a todos os confrades días antes da votación, declarou a súa vontade de seguir traballando pola entidade. “Amo á miña confraría porque a sinto como a miña casa, admiro os seus valores e a súa integridade, síntome orgullosa de pertencer a ela e quero, co voso apoio, seguir traballando para ela”, explicou na devandita misiva, na que a pesar de que os estatutos da irmandade non o establecen, adiantou a composición do seu equipo.

Javier González Pérez, Ángeles López Blanco,  Manuelas Paraños Alonso, Ruth Pérez García, Patricia Ramos Sixto e Sara Romón Perez formarán a nova Xunta de Goberno da Confraría da Mercé, na que tamén as mulleres serán maioría. Os seus obxectivos, segundo explicaba tamén na carta, son entre outros que a entidade siga a ser un referente pola súa Acción Social, potenciar a formación para facela máis amena e atractiva aos mozos e impulsar as actividades do grupo novo, facendo a confraría máis participativa.

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades felicita a Helena Pena e ao seu equipo e celebra a asunción desta responsabilidade por parte dunha muller, dado que é un signo do peso e a importancia que as mulleres teñen desde hai moitos anos en todos os órganos e as actividades que conforman a Semana Santa de Ferrol.