La Junta General de Cofradías y Hermandades informa que el próximo día 11 de agosto reabrirá al público el Museo de la Semana Santa Ferrolana en los bajos de la Costa de Mella. La exposición podrá visitarse de nuevo después de que el Concello de Ferrol finalice las obras que realizó para eliminar las humedades que afectaban al local.

El Museo abrirá al público de martes a domingo, en horario de 11.30 a 13.30 horas. En él es posible ver algunas de las imágenes que forman parte del patrimonio de la Semana Santa Ferrolana, así como otras piezas y enseres muy diversos. Hábitos, estandartes, campanas,  incensarios, partituras, antiguos recortes de prensa y un largo etcétera de objetos a través de los cuales las personas visitantes pueden conocer la historia y el presente de las diferentes cofradías y sus procesiones.

La exposición alberga también el Cristo de la Tahona, del siglo  XIV, una pieza muy emblemática del patrimonio ferrolano y que permanecía guardada hasta que abrió sus puertas el Museo de la Semana Santa en diciembre de 2018.

La Junta de Cofradías celebra la reapertura después de un largo tiempo de cierre, motivado primero por la situación sanitaria y después por las citadas obras, y confía en que la celebración del Año Xacobeo contribuya a elevar el número de visitantes.

 

GAL*

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades informa que o vindeiro día 11 de agosto reabrirá ao público o Museo da Semana Santa Ferrolá nos baixos da Costa de Mella. A exposición poderá visitarse de novo despois de que o Concello de Ferrol remate as obras que realizou para eliminar as humidades que afectaban ao local.

O Museo abrirá ao público de martes a domingo, en horario de 11.30 a 13.30 horas. Nel é posible ver algunhas das imaxes que forman parte do patrimonio da Semana Santa Ferrolá, así como outras pezas e enseres moi diversos. Hábitos, estandartes, campás, incensarios, partituras, antigos recortes de prensa e un longo etcétera de obxectos a través dos cales as persoas visitantes poden coñecer a historia e o presente das diferentes confrarías e as súas procesións.

A exposición alberga tamén o Cristo da Tafona, do século XIV, unha peza moi emblemática do patrimonio ferrolán e que permanecía gardada ata que abreu as súas portas o Museo da Semana Santa en decembro de 2018.

A Xunta de Confrarías celebra a reapertura despois dun longo tempo de peche, motivado primeiro pola situación sanitaria e despois polas citadas obras, e confía en que a celebración do Ano Xacobeo contribúa a elevar o número de visitantes.