El Museo de la Semana Santa de Ferrol reabre sus puertas este domingo, día 1 de mayo. La exposición se podrá visitar a partir de ese día de martes a domingo, entre las 11.30 y las 13.30 horas.

Como se informó en su momento, el museo cerró poco antes de la Semana Santa, debido a que muchas de las imágenes y objetos que forman la exposición permanente fueron retiradas por las cofradías para ser usadas en las procesiones. Ahora, una vez que ha terminado la semana de Pasión, las hermandades han devuelto las piezas y reabre sus puertas.

Se recuerda que el Museo de la Semana Santa de Ferrol está situado en los bajos de la Cuesta de Mella, en unos locales cedidos por el Concello de Ferrol. La exposición está abierta a particulares y también de grupos, que pueden concertar su visita a través de la dirección de correo electrónico: exposicion.semanasantadeferrol@gmail.com.

 

*GAL

O Museo da Semana Santa de Ferrol reabre as súas portas este domingo, día 1 de maio. A exposición poderase visitar a partir dese día de martes a domingo, entre as 11.30 e as 13.30 horas.

Como se informou no seu momento, o museo pechou pouco antes da Semana Santa, debido a que moitas das imaxes e obxectos que forman a exposición permanente foron retiradas polas confrarías para ser usadas nas procesións. Agora, unha vez que terminou a semana de Paixón, as irmandades devolveron as pezas e reabre as súas portas.

Lémbrase que o Museo da Semana Santa de Ferrol está situado nos baixos da Costa de Mella, nuns locais cedidos polo Concello de Ferrol. A exposición está aberta a particulares e tamén de grupos, que poden concertar a súa visita a través da dirección de correo electrónico: exposicion.semanasantadeferrol@gmail.com