La Junta General de Cofradías y Hermandades de la Semana Santa de Ferrol informa de que a partir de este viernes, día 1, se amplía el horario de apertura de la exposición permanente que está situada en los bajos de la Cuesta de Mella. El museo abrirá de martes a domingo durante todo el verano, entre las 10.00 y las 14.00 y las 18.30 y las 20.30 h, bien la intención es prolongar este horario también posteriormente, en invierno.

El Museo de la Semana Santa de Ferrol ha visto incrementado el número de visitas gracias a la celebración del Año Xacobeo, dado que el itinerario del Camiño Inglés pasa a solo unos metros de su entrada, situada en los jardines de Herrera. Recientemente, además, se han renovado los vinilos explicativos de los contenidos de la exposición, en la que destacan algunas imágenes y ropajes de los que se ven en las procesiones durante la Semana Santa, con la información en castellano, gallego e inglés.

 

GAL*

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades da Semana Santa de Ferrol informa de que a partir deste venres, día 1, amplíase o horario de apertura da exposición permanente que está situada nos baixos da Costa de Mella. O museo abrirá de martes a domingo durante todo o verán, entre as 10.00 e as 14.00 e as 18.30 e as 20.30 h, porén a intención é prolongar este horario tamén posteriormente, no inverno.

O Museo da Semana Santa de Ferrol viu incrementado o número de visitas grazas á celebración do Ano Xacobeo, dado que o itinerario do Camiño Inglés pasa a só uns metros da súa entrada, situada nos xardíns de Herrera. Recentemente, ademais, renováronse os vinilos explicativos dos contidos da exposición, na que destacan algunhas imaxes e roupaxes dos que van nas procesións durante a Semana Santa, coa información en castelán, galego e inglés.