La Junta General de Cofradías y Hermandades, en coordinación con el Obispado de Mondoñedo-Ferrol, los responsables sanitarios y las autoridades municipales, comunica que quedan suspendidas las procesiones, viacrucis y otros actos externos durante la próxima Semana Santa, con el objetivo de colaborar en la maior medida posible en la lucha contra la expansión del coronavirus.

Nos hacemos eco del comunicado de la Diócesis de Mondoñedo Ferrol al subrayar que somos conscientes no solo del impacto religioso, sino social y económico que esta medida supone para la diócesis, y en particular para Ferrol, donde la Semana Santa tiene la consideración de Fiesta de Interés Internacional. Es una medida dolorosa, pero ante la que todos estamos unidos en este delicado momento, con un espíritu cívico y con una generosidad que es justo reconocer y agradecer. Coincidimos en la necesidad de contribuir al bien común, que es lo que nos ha movido a tomar esta decisión, la cual adoptamos con responsabilidad y esperanza.

La Jnta de Cofradías y Hermandades de Ferrol quiere infundir ánimos a todos en estos momentos complicados y trasladar el mensaje positivo de que desde este mismo momento comenzamos a trabajar, con la ilusión intacta, para tener en el año 2021 una Semana Santa esplendorosa.

 

*GAL

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades, en coordinación co Opispado de Mondoñedo-Ferrol, os responsables sanitarios e as autoridades municipais, comunica que quedan suspendidas as procesións, viacrucis e otros actos externos durante a vindeira Semana Santa, co obxectivo de colaborar na maior medida posible na loita contra a expansión do coronavirus.

Facémonos eco do comunicado da Diócese de Mondoñedo Ferrol ao subliñar que somos conscientes non so do impacto relixioso, senón social e económico que esta medida supón para a diócese e en particular para Ferrol, onde a Semana Santa ten a consideración de Festa de Interese Internacional. É unha medida dolorosa, pero ante a que todos estamos unidos neste delicado momento, cun espíritu cívico e cunha xenerosidade que é xusto recoñecer e agradecer. Coincidimos na necesidade de contribuir ao ben común, que é o que nos moveu a tomar esta decisión, a cal adoptamos con responsabilidade e esperanza.

A Xunta de Confrarías e Irmandades de Ferrol quere infundir ánimos a todos nestes momentos complicados e trasladar a mensaxe positiva de que desde este mesmo momento comezamos a traballar, coa ilusión intacta, para ter no ano 2021 unha Semana Santa esplendorosa.