La Junta General de Cofradías y Hermandades subraya el excelente comportamiento y la comprensión mostrada por el público durante los actos programados. El presidente de la entidad, César Carreño, expresó el agradecimiento de las hermandades por el ambiente de serenidad que se respira en las iglesias y en las carpas en las que están expuestas las imágenes e invita una vez más a todos los fieles a vivir estos días con responsabilidad y con esperanza, dado que el esfuerzo de todos permitirá superar estas dificultades y celebrar la Semana de Pasión en 2022 con toda intensidad.

César Carreño quiso enviar también en nombre de la Junta de Cofradías un mensaje de ánimo y cariño a las bandas y agrupaciones musicales que cada año acompañan los actos de la Semana Santa de Ferrol y que en esta ocasión no han podido hacerlo por las restricciones sanitarias. El presidente de la Junta recordó que son tiempos especialmente difíciles para los integrantes de estas formaciones, sin ensayos ni actuaciones, y quiso poner de relieve que forman también parte esencial de la Semana de Pasión ferrolana.

 

*GAL

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades subliña o excelente comportamento e a comprensión mostrada polo público nos actos programados. O presidente da entidade, César Carreño, expresou o agradecemento das irmandades polo ambiente de serenidade que se respira nas igrexas e nas carpas nas que están expostas as imaxes e convida unha vez máis a todos os fieis a vivir estes días con responsabilidade e con esperanza, dado que o esforzo de todos permitirá superar estas dificultades e celebrar a Semana de Paixón en 2022 con toda intensidade.

César  Carreño quixo enviar tamén no nome da Xunta de Confrarías unha mensaxe de ánimo e agarimo ás bandas e agrupacións musicais que cada ano acompañan os actos da Semana Santa de Ferrol e que nesta ocasión non puideron facelo polas restricións sanitarias. O presidente da Xunta lembrou que son tempos especialmente difíciles para os integrantes destas formacións, sen ensaios nin actuacións, e quixo poñer de relevo que forman tamén parte esencial da Semana de Paixón ferrolá.