La Junta General de Cofradías y Hermandades de la Semana Santa de Ferrol, en cumplimiento de las recomendaciones que las autoridades sanitarias, la Xunta de Galicia y el Concello de Ferrol ha realizado, ha acordado, como medidas PREVENTIVAS y de CONTENCIÓN:

-Suspender todos los actos que la Junta General de Cofradías tenía previsto desarrollar desde el viernes 13 de marzo (Vía Crucis, presentación de la revista “Ecce Homo”, el Certamen de Bandas y el Pregón).

-Que las Cofradías suspenden todos sus actos hasta el 30 de marzo.

-Suspender, de forma inmediata, todos los ensayos de los diferentes tercios de portadores.

-Cerrar, hasta nuevo aviso, el Museo de la Semana Santa.

Todas estas medidas las debemos de catalogar como estrictamente PREVENTIVAS, pues ayudarán a minimizar la posible propagación del virus.

Además, desde aquí rogamos la mayor tranquilidad a todos nuestros cofrades y seguidores, solicitando al mismo tiempo que a modo individual asuman las pautas y medidas preventivas que nos aconsejan las autoridades sanitarias.

 

*GAL

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades acordou, en cumprimento das recomendacións que as autoridades sanitarias, a Xunta de Galicia e o Concello de Ferrol teñen realizado, as seguintes medidas PREVENTIVAS e de CONTENCIÓN:

-Suspender todos os actos que a Xunta Xeral de Confrarías tiña previsto desenvolver desde o venres 13 de marzo (Vía Crucis, presentación da revista Ecce Homo, Certame de Bandas e Pregón).

-Que as confrarías suspenden todos os seus actos ata o 30 de marzo.

-Suspender, de maneira inmediata, todos os ensaios dos diferentes terzos de portadores.

-pechar, ata novo aviso, o Museo da Semana Santa.

Todas estas medidas debémolas catalogar como estritamente PREVENTIVAS, pois axudarán a minimizar a posible propagación do virus.

Ademais, desde a Xunta pregamos a maior tranquilidade a todos os nosos confrares e seguedores, solicitándolles ao mesmo tempo que a modo individual asuman as pautas e medidas preventivas que aconsellan as autoridades sanitarias.