La Junta General de Cofradías y Hermandades presentará el próximo 4 de enero el cartel de la Semana Santa Ferrolana 2020, en un acto abierto al público que tendrá lugar en el Museo situado en los bajos de la Cuesta de Mella, a las 12.00 horas. Una fotografía de la Virgen de la Soledad será la protagonista del cartel de las procesiones que tendrán lugar do 5 ao 12 de abril, entre o Domingo de Ramos e o de Resurrección.

La imagen elegida para el cartel fue tomada por Roberto Marín, fotógrafo oficial de la Semana Santa Ferrolana. Muestra la talla de la Virgen de la Soledad, cuyo rostro refleja la tristeza por la pérdida del Hijo, bajo el palio de color negro que estrenó el Viernes Santo del año 2019. Este fue uno de los pasos que la Cofradía de la Soledad sacó a hombros en la pasada Semana Santa y la fotografía capta, precisamente, un momento en el que los portadores yerguen sus brazos para elevar el trono.

En el acto tomará la palabra, además del presidente de la Junta de Cofradías, César Carreño, el Hermano Mayor de la Cofradía de la Soledad, José Evia. Le corresponde a esta hermandad el protagonismo en el cartel de este año, después de que en las ediciones anteriores lo fueran fotografías de tronos o cofrades del Santo Entierro (2019), las Angustias (2018) o la Merced (2017).

Como novedad, el acto de presentación del cartel va a ser retransmitido en streaming a través de Facebook, ampliando la positiva experiencia que el pasado año tuvieron las retransmisiones de las procesiones. Así, las personas que no puedan acudir y estén interesadas podrán seguir el evento a través de la página de la Junta de Cofradías y Hermandades en la citada red social –https://www.facebook.com/Juntageneraldecofradias

Como es habitual, habrá intérprete de lengua de signos.

 

*GAL

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades presentará o vindeiro 4 de xaneiro o cartel da Semana Santa Ferrolá 2020, nun acto aberto ao público que terá lugar no Museo situado nos baixos da Costa de Mella, ás 12.00 horas. Unha fotografía da Virxe da Soidade será a protagonista do cartel das procesións que terán lugar do 5 ao 12 de abril, entre o Domingo de Ramos e o de Resurrección.

A imaxe elixida para o cartel foi tomada por Roberto Marín, fotógrafo oficial da Semana Santa Ferrolá. Amosa a talla da Virxe da Soidade, cuxo rostro reflicte a tristura pola pérdida do Fillo, baixo o palio de cor negro que estreou no Venres Santo do ano 2019. Este foi un dos pasos que a Confraría da Soidade sacou a ombros na pasada Semana Santa e a fotografía capta, precisamente, un momento no que os portadores erguen os seus brazos para elevar o trono.

No acto tomará a palabra, ademais do presidente da Xunta de Confrarías, César Carreño, o Irmán Maior da Confraría da Soidade, José Evia. Correspóndelle a esta irmandade o protagonismo no cartel deste ano, despois de que nas edicións anteriores foran fotografías de tronos ou confrades do Santo Enterro (2019), as Angurias (2018) e a Merced (2017).

Como novidade, o acto de presentación do cartel vai ser retransmitido en streaming a través de Facebook, ampliando a positiva experiencia que o pasado ano tiveron as retransmisións das procesións. Así, as persoas que non poidan acudir e estean interesadas poderán seguir o evento a través da páxina da Junta de Confrarías e Irmandades na devandita rede social –https://www.facebook.com/Juntageneraldecofradias-.

Como xa é habitual nos actos convocados pola Xunta, haberá unha intérprete de lingua de signos.