La Junta General de Cofradías y Hermandades presentará este viernes la Semana Santa de Ferrol 2020 en la Feria Internacional de Turismo de Madrid “FITUR”, el evento anual más relevante del sector, que este año alcanza su cuadragésima edición. El presidente y el secretario de la entidad, César Carreño y Fernando Iguacel, viajan a Madrid de la mano del Concello para intervenir en el acto reservado por la Xunta de Galicia a las dos Semanas Santas de Interés Turístico Internacional, la de Ferrol y la de Viveiro.

En el acto, que se va a desarrollar a las 10.00 horas en el stand de Galicia, se presentará un nuevo vídeo promocional de la Semana Santa de Ferrol, de algo más de tres minutos de duración, en el que se muestras impactantes imágenes de las procesiones acompañadas de las voces de personas vinculadas a las diferentes cofradías, que aportan su testimonio sobre la emoción y la devoción con las que la viven cada año.

 

*GAL

A Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades presentará este venres a Semana Santa de Ferrol 2020 na Feira Internacional de Turismo de Madrid “FITUR”, o evento anual máis relevante do sector, que este ano alcanza a súa cuadraxéxima edición. O presidente e o secretario da entidade, César Carreño e Fernando Iguacel, viaxan a Madrid da man do Concello para intervir no acto reservado pola Xunta de Galicia para as dúas Semanas Santas de Interese Turístico Internacional, a de Ferrol e a de Viveiro.

No acto, que se vai desenvolver as 10.00 horas no stand de Galicia, presentarase un novo vídeo promocional da Semana Santa de Ferrol, de algo máis de tres minutos de duración, no que se amosan impactantes imaxes das procesións acompañadas das voces de persoas vencelladas ás diferentes confrarías, que aportan o seu testemuño sobre a emoción e a devoción coas que a viven cada ano.