La Semana Santa de Ferrol se presentará el próximo día 22 de febrero en Medina de Rioseco, en el primero de los actos previos a las procesiones de esta localidad vallisoletana. Hace un año aproximadamente que Ferrol recibió la visita de un nutrido grupo de vecinos de la denominada Ciudad de los Almirantes, donde en torno a 4.000 de los pocos más de 5.000 habitantes son cofrades. Ahora, la Junta General de Cofradías y Hermandades de Ferrol ha sido invitada a acudir y promocionar allí nuestra Semana Santa, que comparte con la suya el carácter de Interés Turístico Internacional.

Representantes de la Junta General de Cofradías y Hermandades de la Semana Santa de Ferrol se desplazarán a la Ciudad de los Almirantes acompañados por la Agrupación Musical Virgen del Carmen. Está previsto que participen en un pequeño pasacalles por el centro de la localidad, sobre las siete de la tarde, que terminará en el Teatro Principal. Allí se celebrará el acto de presentación de la Semana Santa de Ferrol, en el que se proyectará el vídeo sobre sus 400 años de historia y el último vídeo promocional presentado en Fitur.

La Agrupación Musical Virgen del Carmen acompañará el recorrido e interpretará, en el Teatro Principal, cuatro marchas.

La presentación de la Semana Santa de Ferrol en Medina de Rioseco forma parte de la promoción del evento fuera de la ciudad, que una vez más este año incluyó su presencia en la feria Fitur.

 

*GAL

A Semana Santa de Ferrol presentarase o vindeiro día 22 de febreiro en Medina de Rioseco, no primeiro dos actos premios ás procesións desta localidade vallisoletana. Hai un ano aproximadamente que Ferrol recibiu a visita dun nutrido grupo de veciños da denominada Cidade dos Almirantes, onde arredor de 4.000 dos pouco máis de 5.000 habitantes son confrares. Agora, a Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades de Ferrol foi invitada a acudir e promocionar alí a nosa Semana Santa, que comparte coa súa o carácter de Interese Turístico Internacional.

Representantes da Xunta Xeral de Confrarías e Irmandades da Semana Santa de Ferrol desplazaránse á Cidade dos Almirantes acompañados pola Agrupación Musical Virxe do Carme. Está previsto que participen nun pequeno pasarrúas polo centro da localidade, sobre as sete da tarde, que rematará no Teatro Principal. Alí celebrarase o acto de presnetación da Semana Santa de Ferrol, no ue se proxectará o vídeo sobre os seus 400 anos de historia e o último vídeo promocional presentado en Fitur.

A Agrupación Musical Virxe do Carme acompañará o percorrido e interpretará, no Teatro Principal, catro marchas.

A presentación da Semana Santa de Ferrol en Medina de Rioseco forma parte da promoción do evento fóra da cidade, que unha vez máis este ano incluiu a súa presenza na feira Fitur.