Los actos de esta Semana Santa atípica de 2021, marcados por las estrictas medidas de prevención que se están siguiendo en todo momento, continúan en este Martes Santo con altares de culto de tres cofradías abiertos al público. Se estrena hoy el que la Cofradía de la Soledad abre en la carpa instalada en los jardines del Parador, en donde expone las imágenes del Santísimo Cristo de la Buena Muerte -que saldría en la procesión de hoy por Ferrol Vello- y la Virgen de la Misericordia -que recorrería el barrio de la Magdalena mañana, en la última procesión del Miércoles Santo-. Estará abierto al público de 12.00 a 14.00 y de 16.00 a 20.00 horas.

En la carpa de la Soledad, tal como se informó estos días, la cofradía está realizando una recogida de alimentos no perecederos, bajo el lema “Cuento contigo” y en el marco de la obra social de la entidad.

Por su parte, la Cofradía de Dolores situará hoy en los dos tronos instalados en la carpa de la plaza de Amboage las imágenes de Jesús atado a la Columna y la Virgen de la Esperanza, junto con el Cristo Penitencial. Serían las tallas que en condiciones normales saldrían hoy de procesión. La visita estará abierta de 16.00 a 20.00 horas

Sigue expuesto al culto también, en la concatedral de San Julián, el Cristo del Santo Entierro. Hoy y mañana puede visitarse de 10.30 a 13.00 y de 18.30 a 20.00 horas. El Jueves Santo los fieles podrán acudir en un horario más amplio, de 10.30 a 13.00 y de 17.00 a 21.00 horas, y el Viernes Santo abrirá de forma ininterrumpida, de 10.30 a 21.00 horas.

En la jornada de hoy, Martes Santo, la Cofradía de la Merced celebrará su Ceremonia del Envío y del Compromiso de nuevos cofrades. Será a las 19.00 horas en la capilla mercedaria y restringida a las personas convocadas.

Mañana, Miércoles Santo, la Merced abrirá en la carpa de Amboage sus altares de culto. Allí estarán el Cristo Redentor y Nuestra Señora de los Cautivos, frente a las imágenes del Cristo Yacente, el Cristo de la Misericordia y la Virgen de la Piedad, que la Cofradía de Dolores expondrá en esta jornada. La carpa estará abierta de 11.30 a 14.00 horas y de 16.00 a 20.00 horas.

De cara a los próximos días, cabe destacar que la Cofradía de las Angustias inaugura sus actos mañana, Miércoles Santo, con la apertura de sus altares de culto dentro del santuario de Esteiro. La hermandad ha organizado un itinerario por el interior de la capilla, colocando en el centro los bancos, que permitirá a los fieles ir pasando ante las imágenes del Nazareno, el Cristo del Perdón, el Cristo Yacente y la Virgen de los Desamparados. Habrá cofrades controlando el aforo, de 40 personas, y estará instalada una carpa tipo jaima en el exterior para proteger a las personas que acudan en caso de lluvia.

El santuario de las Angustias estará abierto el Miércoles y el Jueves Santo en horario de 12.00 a 14.00 y de 16.00 a 20.00 horas, así como el Viernes Santo por la mañana, de 12.00 a 14.00 horas. Al día siguiente, el Sábado Santo, reabrirá en horario ininterrumpido de 10.00 a 20.00 horas para realizar, de nuevo de modo presencial, la tradicional recogida de donativos para el Refugio Pardo de Atín del Hospital General.

Será la 65 recogida que se realice en la arqueta de madera donada por la hermandad al Santo Hospital de Caridad y estará presidida, como es tradicional, por la imagen de la Virgen de la Caridad y el Silencio. En condiciones normales, a las ocho de la tarde terminaría la recaudación y saldría la procesión y sería depués de la recogida cuando el Hermano Mayor del Hospital acudiría a llamar a la puerta del santuario para recoger lo recaudado, en un acto que es también ya toda una tradición de la Semana Santa Ferrolana. Este año el acto de entrega se realizará a las 20.15 horas.

Quienes deseen enviar sus donativos telemáticamente, pueden hacerlo a través de la cuenta corriente de Abanca: ES10 2080 5802 4830 4000 2980, indicando en el concepto Arqueta de las Angustias.

 

*GAL

Os actos desta Semana Santa atípica de 2021, marcados polas estritas medidas de prevención que se están a seguir en todo momento, continúan neste Martes Santo con altares de culto de tres confradías abertos ao público. Estréase hoxe o que a Confraría da Soidade abre na carpa instalada nos xardíns do Parador, onde expón as imaxes do Santísimo Cristo da Boa Morte -que sairía na procesión de hoxe por Ferrol Vello- e a Virxe da Misericordia -que percorrería o barrio da Magdalena mañá, na última procesión do Mércores-. Estará aberto ao público de 12.00 a 14.00 e de 16.00 a 20.00 horas.

Na carpa da Soidade, tal como se informou, a confraría está a realizar unha recollida de alimentos non perecedeiros baixo o lema “Conto contigo”, no marco da acción social da entidade.

Pola súa banda, a Confraría de Dolores situará hoxe nos dous tronos instalados na carpa da praza de Amboage as imaxes de Xesús atado á Columna e a Virxe da Esperanza, xunto co Cristo Penitencial. Serían as tallas que en condicións normais sairían hoxe de procesión. A visita estará aberta de 16.00 a 20.00 horas.

Segue exposto ao culto tamén, na concatedral de San Xiao, o Cristo do Santo Enterro. Hoxe e mañá pode visitarse de 10.30 a 13.00 e de 18.30 a 20.00 horas. O Xoves Santo os fieis poderán acudir nun horario máis extenso, de 10.30 a 13.00 e de 17.00 a 21.00 horas, e o Venres Santo abrirá de forma ininterrumpida, de 10.30 a 21.00 horas.

Na xornada de hoxe, Martes Santo, a Confraría da Merced celebrará a súa Ceremonia do Envío e do Compromiso de novos confrades. Será ás 19.00 horas na capela mercedaria e restrinxida ás persoas convocadas.

Mañá, Mércores Santo, a Merced abrirá na carpa de Amboage os seus altares de culto. Alí estarán o Cristo Redentor e Nosa Señora dos Cativos, fronte ás imaxes do Cristo Xacente, o Cristo da Misericordia e a Virxe da Piedade, que a Confraría de Dolores exporá nesta xornada. A carpa estará aberta de 11.30 a 14.00 horas e de 16.00 a 20.00 horas.

Cara aos vindeiros días, cómpre destacar que a Confraría das Angustias inaugura os seus actos mañá, Mércores Santo, coa apertura dos seus altares de culto dentro do santuario de Esteiro. A irmandade organizou un itinerario polo interior da capela, colocando no centro os bancos, que permitirá aos fieis ir pasando ante as imaxes do Nazareno, o Cristo do Perdón, o Cristo Xacente e a Virxe dos Desamparados. Haberá confrades controlando o aforo, de 40 personas, e estará instalada unha carpa no exterior para protexer ás personas que acudan en caso de choiva.

O santuario das Angustias estará aberto o Mércores e Xoves Santo en horario de 12.00 a 14.00 e de 16.00 a 20.00 horas, así como o Venres Santo pola mañá, de 12.00 a 14.00 horas. Ao día seguinte, o Sábado Santo, reabrirá en horario ininterrompido de 10.00 a 20.00 horas para realizar, de novo de modo presencial, a tradicional recollida de esmola para o Refuxio Pardo de Atín do Hospital General.

Será a 65ª recollida e estará presidida, como é tradicional, pola imaxe da Virxe da Caridade e o Silencio. En condicións normais, ás oito da tarde remataría a recadación e sairía a procesión e sería depois da recollida cando o Irmán Maior do Hospital acudiría a petar á porta do santuario para recoller o recadado, nun acto que é tamén xa toda unha tradición da Semana Santa Ferrolá. Este ano o acto de entrega realizarase ás 20.15 horas.

Quen desexe enviar os seus donativos telematicamente, pode facelo tamén a través da conta corrente de Abanca: ES10 2080 5802 4830 4000 2980, indicando no concepto Arqueta das Angustias.