La Junta de Gobierno de la Cofradía de la Merced informa de que el próximo día 5 de diciembre abrirá las puertas, en el bajo del número 42 de la calle Dolores, su Belén Navideño. La hermandad celebrará la inauguración del Nacimiento a las 18.30 horas, en un acto en el que habrá una chocolatada solidaria y que estará amenizado por la Agrupación Musical Virgen del Carmen, que interpretará unos villancicos.

El Belén estará abierto hasta el 5 de enero y podrá visitarse de forma gratuita, todos los días de la semana de 18.00 a 20.30 horas. Estará cerrado los días 25 y 31 de diciembre, así como el 1 de enero.

Los fondos recaudados en la chocolatada del próximo día 5 se destinará al Banco de Alimentos Rías Altas.

Desde la Cofradía de la Merced se destaca el esmero y compromiso de las personas que han trabajado en el Belén e invita a todos los ferrolanos, así como a las personas que visiten la ciudad durante las fiestas navideñas, a visitarlo y disfrutar de esta bonita tradición.

(En la imagen, detalle del Belén de la Cofradía de la Merced del pasado año)

 

*GAL

A Xunta de Goberno da Confraría da Merced informa de que o vindeiro día 5 de decembro abrirá as súas portas, no baixo do número 42 da rúa Dores, o seu Belén Navideño. A irmandade celebrará a inauguración do Nacemento ás 18.30 horas, nun acto no que haberá unha chocolatada solidaria e que estará amenizado pola Agrupación Musical Virxe do Carme, que interpretará unhas panxoliñas.

O Belén estará aberto ata o 5 de xaneiro e poderá visitarse de xeito gratuíto, todos os días da semana de 18.00 a 20.30 horas. Estará pechado os días 25 e 31 de decembro, así como o 1 de xaneiro.

Os fondos recadados na chocolatada do vindeiro día 5 destinarase ao Banco de Alimentos Rías Altas.

Desde a Confraría da Merced destácase o esmero e compromiso das persoas que traballaron no Belén e invítase a todos os ferroláns, así como ás persoas que visiten a cidade durante as festas navideñas, a visitalo e gozar desta bonita tradición.