El tercio de la Virgen de la Esperanza de la Cofradía de Dolores organiza, con la colaboración del Coro Toxos e Froles, una recogida de alimentos no perecederos con destino al Banco de Alimentos Rías Altas. La hermandad responde a la petición de ayuda de la entidad, que tiene su almacén bajo mínimos.

Así, el Toxos brinda su local, en la calle Magdalena, número 220, para recoger y almacenar los donativos. Las personas que quieran colaborar pueden acudir el jueves 10, viernes 11, lunes 14, martes 15 y miércoles 16 de 19.00 a 21.00 horas y el sábado 12 de 11.00 a 13.00 horas.

Desde el tercio de la Virgen de la Esperanza de la Cofradía de Dolores y su Grupo Joven se hace un llamamiento a la colaboración, tanto aportando productos, difundiendo la campaña o cubriendo algún turno de recogida.

Son especialmente necesarias en este momento las donaciones de leche, cereales, productos para bebés -como leche en polvo y potitos-, además de conservas de todo tipo y latas de comida ya preparada.

 

*GAL

O terzo da Virxe da Esperanza da Confraría de Dores organiza, coa colaboración do Coro Toxos e Froles, unha recollida de alimentos non perecedeiros con destino ao Banco de Alimentos Rías Altas. A irmandade resposta á petición de axuda da entidade, que ten o seu almacén baixo mínimos.

Así, o Toxos brinda o seu local, na rúa Magdalena, número 220, para recoller e almacenar os donativos. As persoas que queiran colaborar poden acudir o xoves 10, venres 11, luns 14, martes 15 ou mércores 16 de 19.00 a 21.00 horas e o sábado 12 de 11.00 a 13.00 horas.

Desde o terzo da Virxe da Esperanza da Confraría de Dores e o seu Grupo Xove faise un chamamento á colaboración, tanto aportando produtos, difundindo a campaña ou cubrindo algunha quenda de recollida.

Son especialmente necesarias neste momento as doacións de leite, cereales, produtos para bebés -como leite en po e purés-, ademais de conservas de todo tipo e latas de comida xa preparada.