La Cofradía de las Angustias organiza para el próximo día 5 de octubre, sábado, un concierto en el que se recogerán aportaciones voluntarias para contribuir a la restauración del Cristo de la Agonía. La cita se ha programado contando con la colaboración del Coro Diapasón, una formación dirigida por Juan Brage y con una sólida trayectoria. El santuario de las Angustias acogerá el recital, a las 19.30 horas.

La entrada será libre y gratuita, aunque las personas asistentes están llamadas a colaborar con alguna aportación para que la hermandad pueda sufragar la restauración del Cristo de la Agonía. Como se informó en su momento, la Cofradía abrió en junio pasado una cuestación para reunir fondos con este objeto. La imagen es obra de Florencio Gambino y data de 1789. Más información: pincha aquí.

*GAL

A Confraría das Angustias organiza para o vindeiro día 5 de outubro, sábado, un concerto no que se recollerán aportacións voluntarias para contribuír á restauración do Cristo da Agonía. A cita programouse contando coa colaboración do Coro Diapasón, una formación dirixida por Juan Brage e cunha sólida traxectoria. O santuario das Angustias acollerá o recital, ás 19.30 horas.

A entrada será libre e gratuíta, aínda que as persoas asistentes están chamadas a colaborar con alguna aportación para que a irmandade poida sufragar a restauración do Cristo da Agonía. Como se informou no seu momento, a Confraría abriu en xuño pasado unha recollida de fondos con ese obxectivo. A imaxe é obra de Florencio Gambino e data de 1789. Máis información: preme aquí.