La Junta de Confradías y Hermandades informa de que el Museo de la Semana Santa Ferrolana, situado en los bajos de la Cuesta de Mella, en locales cedidos por el Concello, cambia a partir de mañana al horario de invierno. Así, la exposición abrirá sus puertas de martes a viernes en horario de mañana y tarde -de 11.30 a 13.30 horas y de 17.30 a 19.00 horas-, mientras que los sábados y domingos están abiertos por las mañanas, de 11.30 a 13.30 horas.

A exposición tiene entrada libre y gratuita. Para concertar visitas de grupo al museo hay que enviar un correo electrónico a la dirección exposicion.semanasantadeferrol@gmail.com

 

 

*GAL

A Xunta de Confrarías e Irmandades informa de que o Museo da Semana Santa Ferrolá, situado nos baixos da Costa de Mella, en locais cedidos polo Concello, cambia a partir de mañá ao horario de inverno. Así, a exposición abrirá sus portas de martes a venres en horario de mañá e tarde –de 11.30 a 13.30 horas e de 17.30 a 19.00 horas-, mentres que os sábados e domingos estará aberto polas mañás, de 11.30 a 13.30 horas.

A exposición ten entrada libre e gratuíta. Para concertar visitas de grupo ao museo hai que enviar un correo electrónico á dirección exposicion.semanasantadeferrol@gmail.com.